Oj! Det var ju inte igår..

 
Lite bilder från senaste. 
 
Jag skäms nästan lite gällande uppdateringen här. MEN jobbat och haft saker för mig helt enkelt. Men fick suget igårkväll så tänkte testa igen. Hänt något nytt? Inte direkt. Alicia växer så det knakar och allt går som det ska. Har också nu bestämt mig för att spara ut mitt hår till min naturliga hårfärg. Tar ca 1,5 år men värt det, blir ju lite ombré medans. Såklart kommer min frisör att fixa en nyans toning i resterande håret så att det matchar bra. Men jag har ju faktiskt en korty page nu så går nog snabbt. Så ska fota min utväxt varje månad -> och dokumentera här på bloggen tänkte jag. NI (eh eller mest jag haha) kommer att få följa min resa här. Kommer bli lite hårsnack framöver då jag behöver inspiration, motivation och stöd. Typ. Kommer verkligen att testa tålamodet! 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: