Tankar som snurrar runt

 
Hej godingar! Hur mår ni? Med oss är det kanon. Kom nyss hem, då vi både blev skjutsade dit och hem. Lyx! Sambos kusin fyller 30 år så vi var där en stund. Tyckte Alicia om kan man säga. Oerhört social liten tjej! Anyhow! Så sitter nu i morgonrock och bara myser utav att vara ledig EN helg åtminstonde, då jag annars är ledig fredag och söndag.. Deras stora hus är så fint -> och gammalt. Men jag gillar det. Vill nu flytta tills hus. Inget stort och överflödig tomt men ett lagom för oss. Vi har hittat ett vi vill ha i området vi bor i men man måste ju ha körkort. Attans! Det är målet innan såklart. Att någon utav oss har bil. Jag måste ha det ganska snart då det underlättar BIG time gällande mitt jobb. Så jag får se hur jag gör. Så vi kommer garanterat att köpa ett litet hus inom några år, helst nu men det går ju inte. Bara börja fokusera på körkort 100% nu och sen boendet. Nu: varm choklad framför film i sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: