Rödhårig

Från igår då jag träffade fina E för kvällspromenad. Så mysigt och välbehövligt! 
 
Igen. Äntligen tog jag tag i det. Tyckte att min nuvarande hårfärg var trist. Dessutom så trivs jag ju så bra i det röda håret, känns så fräscht. Men jag har dock inte ljusrött, mer djupt och kraftfullare. Bild kommer senare, lovar! Måste bara vara fixad och inte sitta i morgonrock osminkad i en hög knut. Har redan hunnit tvätta, städa undan, tagit en promenad till affären för färskt bröd och diskar nu undan. Effektiv morgon! Skönt. Ska fixa stolarna färdigt idag också, då jag har renoverat ett par gamla fina stolar. Målat, slipat och klär nu om dem. Bild kommer om det också! Verkligen kul att fixa om och pyssla hemma. Unika stolar som ingen annan har. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: