Pyssel & ideér

 
 
Just nu tittar jag omkring mig på så mycket fint i naturen som kan användas till decor/pyssel. Ska göra lyktor med limmade löv, kottkrans (om någon dag!) och mycket annat.. Ska till min mormor senare idag med lilla familjen på middag, då ska jag ut och plocka kottar till en krans som ska hänga på våran dörr. Älskar att ha kransar på yttedörren. Ska också ha en pumpa utanför även om jag bor i ett trapphus. Hehe! Sen så tänkte jag förvara fina kottar i en snygg glasurna och lite annat skoj. Jag får helt enkelt spana runt också på fina ideér angående pumpor. Man kan ju ha blommor i dom, om man lägger i oasis. Det är väldigt fint! Ska nog göra så i en mini pumpa. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: