En ledig dag

Jag för en stund sen innan hon vaknade
 
Började 06.30.. Typ. Gör ingenting egentligen, då jag somnade ganska tidigt igår. Men ledigt liksom då man vill kunna dra sig i sängen. Men sen somnade hon ca 08.00 och vaknade för en stund sen så jag låg och drog mig i sängen ett tag med katterna. Klassiker hehe! Ska gå ner till affären snart för kattsand och sedan baka något. Frågan är ju bara vad för något..? Ska göra en god paj till ikväll. Sen kakor. 
 
Vid 14 hämtar mamma oss då det blir Täby en stund. Behöver näsdroppar till henne + lite annat på apoteket så det passar bra. Kul att komma iväg lite. Avkoppling på förmiddagen och fullt ös på eftermiddagen och sen chill på kvällen igen. Ledig imorgon med så har inga planer.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: