Äntligen ledig några dagar i rad..

Denna soffa ska jag pilla närmare på. Barnvänlig och mycket plats. Lutar mot denna! 
Eller denna goding..? Då man kanske behåller fotpallen?
 
Skönt nu. Ledig till onsdag. Men lär nog bli inringd någon dag innan kanske. Men har egentligen planer måndag, tisdag och sedan onsdagen fri. På måndag ska vi titta på en ny soffa, då MIO har grymt erbjudande just nu. Blir att sälja av våran + fåtölj. Om man beställer senaste 9/11 får man den innan jul. Anyways! Ska bli spännande. Sen tisdag träffa en go kollega som blivit en härlig vän. Hon bor nära mig också + ska gifta sig i december så är roliga diskussioner. Hehe! Har också tackat ja till jobbets stora julbord 2/12 med kassagänget. Verkligen sjukt kul! Då alla tjejer är så klockrena och jordnära. Sen så känner många varandra och vet om bekanta osv så det är ju roligt. Blir bowling innan hos O'learys vid Norrtull. Ska också hämta ut mina två paket på Billisten, tänkte gå en promenad innan vi ska iväg till min mormor senare (morbror fyller 35 år) men det regnar ju... Tack liksom. Vad det är? Visar sen imorgon. Man vill ju hänga upp redan.. 
 
Besök också mitt tumblr konto som nu är 100% jul. -> crispyleafs.tumblr.com
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: