Sänggavel beställd!

Kommer bli kalas! Valde inte en i ljust, då denna kändes mer rätt hos oss.
 
 
Har äntligen tagit tag i det. Nu är en svartbrun stoppad maffig gavel beställd hem till oss. Vi väntar med att köpa en hel säng just nu då det är så mycket annat som är viktigare än det. Så får bli en gavel till våran säng. Bara att köpa nya kuddar, plädar och sängkläder. Sen såklart något på väggen och nya tjockare gardiner. Ska ju köpa skenor på IKEA nästa vecka, då jag och Alicia ska dit med min mamma och mormor. Gardinerna ska vara längs taket. Shit så bra det kommer att bli. Så himla nöjd! Kommer nästa vecka. Sovrummet kommer ju bli något helt extra. Tänk er som på bilden nedan, fast i mullvad och mycket fluffigare gardiner. Med en mjuk och harmonisk känsla men också samtidigt lyxig känsla som osar. Här är det egentid med bara mig själv och sambon. Där man läser sin tidning eller bok. Här kopplar jag av efter jobb och nattning. Då ska det givetvis vara inbjudande! Right? ;)
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: