Headline


Hej! Ledsen för att jag inte uppdaterat något. Men dagen har varit riktigt bra! Först så shoppade jag lite (visar imorgon) och efter det gick jag till Sats och skaffade guldmedlemskap. Härligt! Nej men min mormor betalar det till mig, jag har världens bästa mormor! Sen efter det så fikade jag med Emilie på Waynés Coffé vid Hötorget. Den tjejen vill jag umgås mer med!

Det gick bra hos East Street, det förstod mig perfekt. Men jag ska jämföra lite priser. Jag säger inte här vad jag ska tatuera på sidan utav min fot. Kommer bli ruggigt snyggt! Tro mig. Gosh. Men.. Väljer mellan två texter, korta såklart. Texten på bilden vill jag ha på min kropp, och ja det är från Twilight. Men vart är frågan. Börja aldrig tatuera er för man blir beroende.

Japp, det var min dag i väldigt korta meningar. Kalla mig tråkig men jag är grymt trött. Ska ta en lång varm dusch nu och sen sova med min älskling.. ♥


Kommentarer
Postat av: SOLINA

Tack sötis. Ett bra tag sen, hur är det med dig? :)

2010-02-27 @ 01:13:12
URL: http://ssolin.blogg.se/
Postat av: Emilie

Tack för igår :) filmkväll nästa? Kram

2010-02-27 @ 16:56:24
URL: http://emiliereuterkloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: