Pinupp känsla!


Om du aldrig köpt ett vackert nattlinne som endast är för att behaga dig själv och din egna möjlighet till kvinnlighet - anser jag att du bör göra det. Kvinnliga nattlinnen i skira tygval, med spets och fina detaljer är inte alls till för att skänka männen ögongodis. Snarare är det en hyllning till dig själv för att du faktiskt älskar att vara kvinna och ser varje möjlighet till att få klä dig fint. Även om du bara strosar omkring hemma själv.
Håller ni med mig or not?


Såklart att jag tittar på Mad Men. Inspiration på högsta nivå. Jag har alltid älskat att klä mig fint eller vackert under. Liksom, underkläderna är ju också grymt viktiga. Det jag vill få fram är att vackra underkläder gör det lilla extra. Killen blir garanterat också glad!


Kommentarer
Postat av: Elin

Sjukt underbart inlägg! I agreee

2010-02-01 @ 00:19:41
URL: http://superchict.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag håller med dig! (Y)

2010-02-01 @ 01:05:51
URL: http://muulan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: