Underbar morgon

 
Ja, eller underbart väder snarare. Haft en lång sovmorgon som jag inte haft på väldigt läänge.. Behövdes väl antar jag. Ledig denna helg. Börjar jobba mycket igen 29/5. Så ledig till dess. Sen ledig 4-5 och jobbar 6/6. Sen mer efter det bokat. Ca-chiing! Anyhow. Idag så var det planerat att åka hem till mamma, blir nog mormor då hon är ute på kvällen. På söndagen så kommer S ut för promenad i skogen och grillning efter + kvällste hemma hos henne med rester utav tårta hon har bakat. Mums! Sen hem och däcka inför skolan. Härlig helg! Träffade mamma igår och vi har nu ändrat oss ang Kreta, blir Mallorca istället. Finare vatten och det är ju min högsta önskan. Fortfarande samma datum dock. Åh vill resa nuuuuu!!!
 
P.S! Saknar min vän E som myser med en fin bebis nu. ♥


Kommentarer
Postat av: Emilie

Men vad fin du är!! Vi får ses snart ♡♡

2014-05-24 @ 19:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: