En lugn valborg

Idag är det mycket på gång. Fast även inte, det är svårt att förklara. Ikväll ska jag hem till mig (själv!) och bara ta det lugnt. Jag vet, det är valborg. Men och? Jag känner inte för att gå ut även om man har blivit tillfrågad. Imorgon ska jag grilla hos M med Andreas och Martin. Det ska bli riktigt kul! Då ska vi äta gott, dricka vin, snacka och bara ta det lugnt, självklart med en skräckis på kvällen. Ska också baka kärleksmums ikväll tills imorgon samtidigt som jag ska städa och mysa med katterna. Mycket nu! Sen kommer också älskling på morgonen från jobbet. Gillar att ha mycket på gång! Då trivs jag. Well, måste gå nu. Ska handla mat och åka hem. Visar köp senare. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: