Till Alicias rum

 
 
Nu efter mycket tänkande så är denna sänghimmel påväg hem till mig, eller till henne snarare. Ska byta ut den lilla sänghimmeln vi har och ha denna magiska från Ellos i vitt. Som man hänger i taket. Kommer bli SÅ fint då det passar till en äldre säng också senare. Ska också ha en ljusslinga i som många har. Men det är ju så fint och mysigt. Ska fixa den som den är på bilden till höger. Får helt enkelt se vad som ser bäst ut sen. Åh! Rummer sen kommer ju vara grymt. Då en vägglampa från Tradera i gammal stil snart är här också.. Nu saknas det bara en hylla på väggen. Vill hitta en fin på loppis i äldre stil i vitt eller så målar jag om det. Roligare med lite mer unika möbler. Så man är på spaning efter det. Det är kul att inreda ett barnrum. Det man aldrig fick själv - eller snarare det man VILL ha själv. Haha!!
 
P.S! Finns två till saker till vårat sovrum, textil som stavas HIMMEL + volanger + beiget. Visar imorgon! :) Stopp nu. Behöver ingenting nu på evigheter. Så tacksam för skötväskan. Verkligen. Galet skönt med en väska med utrymme + många fack. Då vi var på Leo's lekland idag, hade då min LV Deauville som är rymlig bara för mig dock. Men inte direkt för en skötväska.... Usch. Så kommer bli megaskönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: