Tidig morgon

Gick upp idag vid 07.00 och han som skulle fixa dit ett nytt filter kom 07.20. Stressigt när Alicia låg och sov + jag i morgonfrilla och morgonrock. Haha! Så fick slänga på mig något och förbereda i badrummet. Men nu så är maskinen som ny och ska snart ner till ICA och handla lite frukost och lite till bakning, blir bullar och en chokladkaka. Bra att frysa in när man har gäster. Han som skulle lära ut mig på nya jobbet är sjuk, då hon ringde mig imorse strax efter att han gick härifrån. Hon ville ha någon som kan allt och lär ut bra och ordentligt istället för halvdant. Kul tycker jag! Att hon vill satsa på mig. Så blir imorgon 09-12 istället. Då det passar bättre med tiden eftersom att Alicia bara kommer att sova nästan. Blir enklare för mormor att bara vara hemma hos oss medans. Får skjuts dit men buss hem, ja ni fattar ju nu hur mycket jag behöver ett körkort och bil. Intresset för bilar och just körkortet har vuxit enormt på senaste två månaderna. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: