Första inlägget på iMacen

Innan jag spraymålade golvlampan (i bakgrunden) i mässing. Bild kommer! Blev så bra, bara benen på soffgruppen kvar.
 
 
Vilken skön känsla att blogga från en 27 tums skärm. Galet! Dessutom 5K. Ska strax sova också då en kommer 07.30 imorgon för att titta på tvättmaskinen som har gått sönder vid filtret.. Sen jobbar ju jag första gången på Willys mellan 13-17. Känns mysko att vara ifrån henne, även om det bara handlar om fyra timmar. Får skjuts sen hem då mormor passar henne på Leo's Lekland i Arninge medans. Nära och bra. Hehe! Sen eventuellt middag hemma hos henne. Men nog om det. Idag på eftermiddagen så hämtade jag ut skötväskan och JAG ÄLSKAR den. Så perfekt. Håller på att 'boa in mig' i den. Sen så hängde jag med Emilie & Alba. Vilket jag gjorde när jag hämtade ut paketet med :) sen gick jag lite till och sedan mötte sambon + köpte med oss thaimat. God currysås med tofu och ris. Bästa jag vet ibland att bara köpa hämtmat och ta det lugnt hemma. Latdagar typ. Men men! Ska nu ta en dusch och sen läsa. Lite pirrig inför imorgon. Ska bli kul! Vill ju såklart göra mitt allra bästa. Så vi hörs imorgon innan jag åker och jobbar. Ovant det låter. G'night!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: