Tillbaka till mammaledighten

Två bilder från senaste. Då jag inte alls hunnit fota något.. 
 
.. Efter tre intensiva arbetsdagar. Kan det mesta nu och kassavanan hade jag ju från tidigare så gick snabbt. På måndag nästa vecka kommer det ett nytt kassasystem med touch så ska bli spännande. Ska dock inte jobba förens på onsdag nästa vecka. Onsdag och torsdag. Så vi har myst hela morgonen + förmiddagen. Hon har sovit ett tag nu och jag har ätit frukost i lugn och ro. Ska snart iväg på promenad med henne. Underbart höstväder!! Hon var så gullig imorse, då när jag tog upp henne så skrattade hon högt och pussade mig på munnen. Dog söthetsdöden typ. Men nog om det! Tänkte ta med mig systemkameran ut. Får se om jag tar några fina bilder. Nu vill jag aldrig släppa henne när hon är vaken. Nä, men saknat henne enormt + seperationsångest för mig en aning. Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: