Sovmorgon

 
 
Godmorgon goingar! Hur har eran dag varit hittills? Min har varit kalasbra. Då jag fått en väldigt god nyhet och mycket står på spel just nu. Så glad! Dessutom så fick vi igår på 8 månaderskontrollen mycket beröm. Då hon inte alls hade gått ner NÅGOT uder denna tid då det är vanligt att bebisar går ner lite. Men icke! Dessutom lång och precis som man ska vara i den åldern. Hon sa att hon var lite mogen för sin ålder ;D haha aha.. Men hon menade väll nog att hon är ganska tidig med vissa saker. Väldigt kul. Anyways! Kom precis hem från en långprommis i soliga höstvädret, man får liksom passa på när det inte öser ner. Även om jag älskar det vädret också. 
 
Hon sover just nu och det blir försenad frukost för mig. Köpte med mig färskt fullkornsbröd och vaniljkvarg. Bästa! Ska sitta ner och bara koppla av. Har börjat med nu att inte ta med mig mobilen när jag äter eller gör annat. Jisses vilken skillnad på hur man prioriterar tiden - och njuter utav stunden. Det är oerhört viktigt för mig att inte vara helt inne i mobilen när man är med sitt barn. Ser hur många som helst som krigar för uppmärksamheten medans föräldern sitter framför Facebook eller Instagram. Inte okej alls. Skönt och stressfritt! (y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: