Min nya hårfärg

 
Började igår med en djup mörkröd nyans men idag la jag också i en ljusare röd. Nu skiftar det perfekt ihop. Ser ljusare röd ut på bild men lite mörkare i verkligheten. Jag verkligen ÄLSKAR rött hår. Känns som mig själv typ. Plus att håret alltid blir så lent, glansigt och fräscht i denna nyans. Alltid. När jag tog bilden hann jag inte ens borsta håret haha.. Men lite ruffsigt hår bjuder jag på! 
 
Nu: sova för natten. Otroligt lyxigt och skönt att somna nu.. Brukar annars somna vid ca 00.00 då det är för sent. Jag älskar att sova och var van att få sova i typ 10 timmar och behöver typ det. Hah! Så måste somna tidigare så att jag får ihop timmarna. Nu vaknar ju bara hon en gång snabbt och sen somnar om så ingen big deal. Lilla gumman, så fin hon är. Haft en riktig mysdag idag. <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: