Kvällskaos

 
Denna fina blir det i hennes lilla näste! :)
 
Just nu tycker jag synd om Alicia. Igår så började det med att hon hade väääldigt svårt att sova, då hon har fyra (!) nya tänder på gång. Hörn och framtänderna... Men frågade BVC sköterskan tidigare när vi var där och det varar ju bara ca 3-4 dagar innan de växer ut utan svårigheter. Hon har inte alls varit svår på kvällen innan, men idag så gick det betydligt enklare. Brukar vanligtvis ta ca 10-15 min att natta och igår 1-2 timmar. Crazy! Men får se om hon vaknar senare och är ledsen. Hennes tänder växer otroligt snabbt också. Haha, väldigt farsinerad!! Så ja. Det är på gång och om något helt annat. Sänghimmeln kommer imorgon på posten + jackan. SÅ ivrig! Har också tittat på en vägghylla till hennes rum. Tänkte först string i vitt men hittade en budgetvariant för 700 kronor istället. Blir senare!
 
Sen råkade jag gå in på Zara. Liksom åh.. Vilka underbara kläder till henne det finns. Ska spanas in imorgon då jag för första gågen ska in till stan på em/kvällen och träffa en vän, då bästa mormor passar henne i några timmar hos oss. Ser fram emot det! Då ska jag till Zara först och klämma. Lägger in bilder i ett annat inlägg om vad jag vill köpa till henne sen. Nu: middag & film. Söndagsmys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: