En mysig morgon

 
Senaste!  :)
 
 
Med en liten tjej som just nu har tandsprickning (framtänderna) så är hon lite kinkig men så mysig så passade vi på att mysa i våran säng i två timmar med välling. Efter det så gjorde vi i ordning oss och gick ut på promenad. Ruskigt kyligt just nu. Exakt det jag vill ha! Så härligt och uppfriskande. Sen hem och hon däckade i sängen direkt. Så nu så ska jag fixa lite innan vi ska hem till E för mysig tacomiddag, då jag fixat veganska biffar till mig som jag ska ha som ersättare istället för köttfärs. Fullt upp denna vecka, imorgon träffa kusin + söndag E igen. Ska också karva pumpor nästa vecka. Ett måste! Liksom.. Oktober är ju bästa månaden!!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: