Vart tog jag vägen?

Svaret är simpelt. Jobbet. Förra veckan jobbade jag 6 dagar och när jag varit ledig så har jag umgåtts med Alicia och sambon + massa egentid. Jobbar denna vecka idag 16-20, imorgon 14-20 och fredag 16-21. OB, ja taaaack! Jag vet att jag kommer sätta på julmusik innan 1 december. Starbuck's fel helt enkelt. Då jag testade en gingerbread latte igår -> MMMm! Himla god. Fixade också nya bågar från Marc Jacobs. Då Synsam har 50% så fick jag halva på 3.700 + glas. Grymt bra. Jättefina! Guldiga på sidorna och lite kattiga. Verkligen JAG dessa. Kommer om en vecka ca och då visar jag upp bättre bild. Har tydligen -1 och -2 på ena ögat och optikern var förvånad hur jag hade orkat att anstränga mig. Hehe.. Ja, jag ser ju väldigt dåligt på långt håll. Då jag ska börja övningssköra så måste jag ha de innan såklart. Anyhow! Rörigt inlägg verkligen. Haha!  Men var ju så länge sen. Nu lovar jag att blogga mer. Har lite bilder att visa er. Men blir senare. Nu dusch och sedan mys + matlagning innan jobbet. Sen också julmusik. Juste! Redan köpt en julklapp till Alicia. Sen lagom till löningen i november blir det IKEA. Måste köpa julpapper och massa annat smått som man behöver. Mysigt! Ser fram emot det. Ser fram emot hela december. 
 


Kommentarer
Postat av: Ebba Rooth

Snygga glasögon! :)

2015-11-05 @ 10:39:47
URL: http://ebbarooth.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: