En mysig söndagsmorgon

 
 
Åh vilken underbar morgon! Vaknade på ett otroligt bra humör och började fixa och dona hemma + baka äppelkakan som skulle ha gjorts igår egentligen. Har invigit den lila blusen och sminkar mig då jag ska till IKEA snart. Badrumsmatta och lite småsaker som är viktiga. Sen såklart ljus och blommor. Yes! Ser faktiskt fram emot veckan som kommer. 
 
Som ni ser så har jag inga fasta planer än i helgen. Lite förslag och funderingar såklart. Får se helt enkelt hur det ser ut då. Jag tar det spontant! Det bästa utav allt.
 
Måndag: Skola till 15.00 och sedan hämta två golvlampor.. Spännande!
Tisdag: Skola + sovmorgon till 09.45 och på eftermiddagen så blir det pumpajakt
Onsdag: Ledig från skolan! Oplanerad dag. 
Torsdag: Självstudiedag då jag ska öva mig på att slå in buketter
Fredag: Studiedag i Årstahallarna. Då vi får reda på nyttig fakta om yrket samt leverantörer. Fika och rabatter på blommor. Lite lyxigt då bara företag får handla där egentligen. Färdig vid 12.00 sen hem. Oplanerad fredag.
Lördag: Oplanerad
Söndag: Oplanerad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: