Mitt 2013

 

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Ja! Kom in på min utbildning. 

Hur har ditt 2013 varit?

Året var ganska tufft och jobbigt innan jag kom in på utbildningen. Då jag inte alls visste vad jag ville eller skulle göra med min framtid. Ni vet, när allting stod stilla och man gick omkring och funderade konstant. Men tills jag fick reda på att jag kom in till utbildningen. Det vände hela mitt liv! Allt känns så rätt nu. 

Blev du kär i år?

Varit det i ca 8 år nu. Heheheh!

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma?

30 juli då jag kom in. Det enda stora jag verkligen minns som är viktigast. 

Vad är din största framgång 2013?

Jäkla tjat om utbildningen va? ;-) Sen också träningen som blev 100% allvar

Bästa köpet?

Ingenting speciellt tror jag. Har inte varit något stora köp i år. Mycket småsaker som inredning och skor.

Vad spenderade du mest pengar på?

Mat utan tvekan. Anser att god kvalité är det som gäller. 

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Min sambo, familj, vänner, jobb, utbildningen, resor

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013?

Stay med Rihanna. Finns såklart fler låtar men kommer inte på just nu

Vem har du umgåtts med mest?

Sambo, familj och mina närmsta vänner

Har du haft ett förhållande under 2013?

Yes!

Vart reste du under 2013?

Irland (älskade Irland!!) och Sicilien

Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014?

Mer tid åt vänner + nya vänner

Vad gjorde du på din födelsedag?

Hade min födelsedag hemma hos oss. En mysig sommardag med familjen, precis det jag ville

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?

Inte vad jag kommer på

De bästa nya människorna du träffade?

S är en ny vän jag träffat genom skolan. Otroligt glad att vi är vänner!! :)

Vad vill du säga till dig själv inför 2014?

Fortsätt i den riktingen du kör mot. Lyssna på magkänslan! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: