En lugn lördag

 
Denna dag har verkligen varit chill till max. Jag har bara varit hemma och inte gjort något speciellt. Men alltså! Ibland så behöver man också sådana dagar. Det enda jag gjorde var att tvätta och handla mat. Ikväll så ska jag tända alla ljus vi har i lägenheten, ha lite hemma-spa, planera inredning, skissa ett sidobord som jag ska bygga ihop själv samt spana efter en tapet som vi ska ha i hallen.. Blir nog garanterat den tapeten vi har i vardagsrummet. Kassisk vill jag ha. Busy times typ.
 
Anyhow! Sitter just nu och planerar lite över vad som ska köpas och hur det ska bli exakt på balkongen samt utanför dörren där vi har två stolar, bord och en kruka vid dörren - bild kommer imorgon (framsida & balkong) då en 'förebild' måste knäppas. Jag och R ska nämligen till Plantagen på tisdag mitt på dagen. Lovely! Längtar efter att få kunna ha fint hemma med massor utav fina blommor. Som bilden ovan i köket, hortensian är verkligen helt underbaaar. Vårig och fräsch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: