Mirus



Jag vill ha en ny säng. Eller, jag behöver snarare en ny säng. Den jag har nu är trasig på kanterna och trist. Jag gillar inte ens låga sängar, värsta jag vet. Sjukt obekväm! Så jag har letat som en galning överallt. Jag har äntligen letat färdigt! Hittat 'Mirus' från MIO som är gudomlig. Höga sängar är underbarast. Madrassen har också fått bäst i test. Vilket lockar mig ännu mer. Jag ska faktiskt spana in denna när jag ska köpa belysningen där i veckan. Priset för denna goding? 8. 495 kronor.

Men sängen ska jag och Andreas köpa tillsammans. Blir garanterat i juli eller augusti. Sängen vi har just nu får duga någon månad till.. Hemskt. Känns riktigt bra att jag äntligen har hittat en säng.


Kommentarer
Postat av: Nils

Hej! Jag har inte läst din blogg tidigare, men hittade den nu när jag funderar på att köpa en mirus kontinentalsäng. Hur känns eran nu efter ni haft den ett tag, är det dkillnad sen när den var ny?

Svar: Hej! Nej, det är ingen skillnad. Den är fortfarande som ny.
Alexandra

2014-06-10 @ 17:11:12
Postat av: Nils

Så bra, tack för svaret!

2014-06-14 @ 18:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: