Midsommardagen

 
Bara jag som inte är bakis? Nej, knappast. Men ytterst få kanske. Otroligt skönt men mindre skönt med regn.. Ska snart börja dra mig hemmåt med tung packning. Längtar tills nästa vecka. Då är det mycket som måste fixas! Blir ganska stressad över allt, även om jag har planerat allt - och redan börjat packa. Sista veckan. Ska nog skriva ner här hur veckan ser ut. Bättre för mig hehehe..
 
Måndag: Börja tvätta all tvätt, hämta två hyllor och hem till mormor
Tisdag: På ett ärende kl 13.15 och efter det till MIO för att köpa belysning, möbler.. Hem igen!
Onsdag: Börja packa ner kläder och sortera saker + hem till M för lite tjejsnack
Torsdag: Till NK för att handla handdukar från Lexington, ställa i ordning alla kartonger
Fredag: Sola! En liten paus i flytten skadar ju inte. Efter det börja packa igen.
Lördag: Köpa en stor kattbur, blommor och fixa det sista.
Söndag: Packa ner sängen, ställa allting i ordning så att flytten underlättar imorgon. Pepp!
Flyttdagen: Hyrbilen kommer kl 09.00 och vi packar in allt. Mormor kommer med mer inredning och kartonger med hennes bil. Efter det så åker vi förbi centrum och STORhandlar mat - också blommor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: