6/6



Jisses! Denna dag har varit helt sjuk. Självklart trevlig, men också väldigt upptagen. Åkte in till stan i skaplig tid och mötte upp M för att fira dagen med fika och häng i solen. Våga vara stolt svensk! Liksom.. Man ska inte behöva skämmas över att man är det, känns typ som det med alla påhopp och tjaten om att man är 'rasistisk'. Bullshit! Missbrukat ord. Nej, jag är inte det. Men börjar bli less på allt gnäll - och krav. Men nog om det. Blir bara förbannad! Efter det så åkte jag till MIO och tittade och beställde inredning. Bara 24 dagar kvar tills vi flyttar in. Grymt! Sen så handlade jag mat och åkte hem. Tittade på film och bara slappnade av. Helt slut! Imorgon jobbar jag 11-16.. Vill sluta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: