120610

Hej snyggingar! Kom nyss hem från stan då vi såg bio och åt ute. Sjukt mysigt! Filmen var faktiskt bra, mer än bra. Perfekt då det har regnat ute.. Trist. När kommer sommaren? Det ska i alla fall vara sol hela veckan nu. Ledsen för inga inlägg men har haft fullt upp. Ligger nu under täcket med dator, katter nära, antäckningar och mörk choklad. Också Animal Planet med programmet 'Jag har blivit biten' vilket är väldigt spännande. Det får en verkligen att se annorlunda på djur, med mycket mer respekt. Ska snart också ta ett varmt bad då jag känner mig frussen. Efter det somna tidigt. Ska iväg imorgon och sola, måste bli brun. Sen åka till M för middag, snack och fixa håret på varandra. Ska bli trevligt. Vi har väldigt mycket att prata om. Anyways! Tillbaka till det jag gjorde. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: