Många resor i sommar

Jag kan inte hålla mig. Eftersom att jag har släkt i Rimini så ska jag ner dit igen med pojkvännen i juni (bokar i april), men vi ska inte bara vara i Rimini. Vi ska ta tåg till Rom och Milano. Så det blir tre resor i en. Vi tänkte också Venedig men vi får se. Men eftersom att tågresorna kostar 200 kronor så är det inget att diskutera om. Allt blir så mycket billigare! Vi har redan kollat in hotell och allt sen nu i april när jag ska ner så ska jag få mer fakta om tågen. Så i juni kommer det att hända mycket. Att jag kan åka till Italien väldigt ofta och bo hos släkten är guldvärt. Så glad! Så ni kan räkna med att jag kommer resa runt i år, mycket i Italien. Självklart inte bara, ska till Budapest och London också. Sen småresor som till mitt landställe i Åland. Underbart!


Kommentarer
Postat av: Elin

Vad kul!! :)

2011-03-28 @ 20:43:36
URL: http://superchict.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: