Måndag, äntligen!

Nu är den äntligen en ny vecka. Ni kanske undrar varför jag vill ha måndag? Det är hemligt! Eller, allt är fortfarande lite oklart just nu. Jag ska ringa Björn Axén och boka ett möte och nej jag ska inte klippa mig.. Vad kan det vara? Jag säger bara en sak. ÄNTLIGEN! Åh mitt liv kommer vara på topp konstant + helt nya utmaningar. Sen ska jag också göra lite andra ärenden..
 
Jag kommer självklart att berätta för er när det är läge. Hoppas på ett besök/möte nu i veckan, snarast. Well, nu blir det frukost för mig. Sen ska jag nog åka hem. Får se hur jag gör för har inte varit hos Andreas ett tag. Känner att 2012 kommer bli mitt år. Definitivt!


Kommentarer
Postat av: Elin

Kul + spännande! Sääg :D

2011-02-28 @ 12:57:07
URL: http://superchict.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: