Mitt 2011

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Reste till Italien två gånger, A och jag blev sambos och har också tagit avstånd från vänner som bara tar energi och blivit mycket starkare. Stolt!
2. Höll du några av dina nyårslöften? Ja, det kan man nog säga..
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej
4. Dog någon som stod dig nära? Nej, tur det!
5. Vilka länder besökte du? Italien - Rimini och Rom. Sen Åland (Finland..haha)
6. Är det något du saknat år 2011 som du vill ha år 2012? Saknar vänskapen med M
7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? 1 oktober 
8. Vad var din största framgång 2011? Vet inte riktigt.. Haha! Bra minne
9. Största misstaget? Har ingenting jag ångrar. Man lär sig utav sina misstag (klyschiigt!) 
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Nej, brukar hålla mig frisk
11. Bästa köpet? Min underbara t-shirt från By Zoe och alla mina basic t-shirts från Zara. Frälst! Vill ha allt från Zara nu som är baskläder. Djupa v-ringningar och bara allmänt bra passformningar. Bäst!
12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder och smink..
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Pojkvän, vänner och familjen - det viktiga i livet. 
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011? Jag har många..
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? En mix utav alla känslor!
16. Vad önskar du att du gjort mer? Rest mer, helt klart. 
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Att sluta lägga för höga mål på mig själv
18. Hur tillbringde du julen? Tillsammans med mormor, morfar, morbror och gammelmormor. En liten och mysig julafton blev det, typ första året. Saknades bara min fina pojkvän 
20. Favoritprogram på TV? The Vampire Diaries!
21. Bästa boken du läste i år? Elsas Mode också klar med hennes tredje..
22. Största musikaliska upptäckten? Vet inte..?
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Studenten + födelsedag! Vilken blev succé
25. Något du önskade dig men inte fick? Nej inte direkt
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2011? Eftersom att jag firade min b-day på studenten så blev det en lugn kväll med pojkvännen, vänner. Mysdag helt enkelt!
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ett fast jobb
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2011? Stilren och klassisk men en twist utav preppy
29. Vad fick dig att må bra? Pojkvännen, vänner, filmkvällar, shopping, mina katter, mormor, goda middagar och träning. Mycket som fick mig på bra humör, räcker med att ha städat hemma 
30. De bästa nya människorna du träffade? Har tagit vara på de jag har nu istället


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: