FRIDAY


Tänk er att sova här.  Som en dröm!

Underbara fredag. Idag så har jag legat på balkongen och solat, jäklar vad varmt det är. Bara tagit det lugnt. Imorgon ska jag förbi hem och sola, packa nya kläder och baka. Sen såklart mysa med mina katter + städa i mitt stökiga rum.. Mitt rum brukar aldrig vara stökigt. Jag hann bara komma hem i ca 20 minuter och sedan åka hem mot älskling. Så ja.. Mycket att göra imorgon. Sen så är det ju valborg imorgon, planer? Jag vet inte. Min pojkvän jobbar natt och han ville ha mig hemma hos honom. Får se hur jag gör! På söndag så blir det grillning hemma hos Marie med Martin och Andreas. Mys! Nu: DH, mörk choklad och ett glas citronvatten. XOXOO


Kommentarer
Postat av: ida

ja det e sannaerligen underbart väder

2011-04-30 @ 09:49:10
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: