Killi'n Moon


Hon har sjukligt snygga tattoos!

Hej vackra ting! Ligger nu i älsklings säng och har migrän. Ligger och tycker synd om mig själv haha.. Kanske tittar på New Moon och bekantar mig med min mörka choklad som jag vet exakt vart den ligger i min väska lite längre bort. Ja, Andreas ska ju ändå jobba natt. Min underbara man. Lät det vuxet nu? Kanske lika bra. Vi kanske bor i en egen lägenhet soon så ska nog öva lite.. Ironisk. Anyway! Ska proppa i mig sötsaker och sova tidigt, imorgon ska jag slita. Ska måla klart altanen hos mormor. Mycket händer denna korta (!) tid innan min student. Stress!


Kommentarer
Postat av: johanna

skitbra pris ju och samma med hyran! hoppas ni får den :)

2010-05-29 @ 09:55:18
URL: http://johannatillenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: