Well, it's just a dream

 
Hej snyggingar! Sitter på balkongen och steker till 100% med Spotify i högsta hugg. Självklart att man måste få lite färg innan Milano (vill ju inte lysa). Jag sitter också och spanar in hemnet och hittar riktiga klipp till lyor. Åh! Att man inte kan ha ett heltidsjobb just nu. Men snart händer det, absolut. Min dröm är att ha en lägenhet som liknar bilden ovan. Högt i tak, detaljerna i taket, de stora fönstrerna och mycket mer. Ja, kanske inte prickigt. Men ni förstår nog. Mina krav är skyhöga, kanske lite väl höga? Man kan ju också renovera själv.
 
Sen runt 15.38 så ska jag åka in mot stan för att möta älskling. Jag måste förbi Zara och NK för att spana efter lite kläder som jag ska ha där nere. Vill ha en skjorta, Ralph Lauren har fina. Jag återkommer med bilder! PUSS!


Kommentarer
Postat av: Malin

Prickar ska det va:)

2010-06-29 @ 15:25:40
URL: http://alifeofmalin.blogg.se/
Postat av: H a n n a & L i n a

Sv:

Ja ;)

Fett najs å steka ;) :D



Va gärna med i våran fototävling! :D :P

2010-06-29 @ 19:46:14
URL: http://hannaochlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: