En glad överraskning!

Ni ska få en bättre bild, denna tog jag i butiken då man bara ser skålarna.
 
Äntligen! För något år sedan när jag praktiserade på In & Finn så fanns det galet fina skålar och muggar. Men när jag själv skulle köpa dom så var det slut. Rubbet. Väldigt deprimerande.. Tro det eller ej, kanske 15 minuter hemmifrån så finns det en GULDGRUVA när det kommer till inredning. Det är en blandning mellan In & Finn, Berry Details, Ikea, Indiska och lagerhaus. Underbart! Så där fanns mina skålar och muggar. Fick 6-pack utav varje sort i julklapp utav mamma. Vart så sjukt glad!


Kommentarer
Postat av: Moa

Snygga skålar, ser muggarna likadana ut? :) fint isf.

2010-12-30 @ 20:20:15
URL: http://moa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: