Stress

Godmorgon sockertoppar! Just nu så har jag lite bråttom för jag skulle igentligen vara i stan nu och träffa en tjejkompis, hur dålig kan man igentligen vara på att komma i tid? Haha så jag tycker synd om henne som har mig som kompis. Nejdå. Tur att Waynes har Internet där och som gör cafét ännu bättre än vanligt. Jag skulle också tränat idag och hur tror ni att det gick? Inge vidare alls.. Men då får det bli av nu ikväll, det måste bli av!

Sen ska jag träffa mamma strax efter Maries och min långa fika och bestämma vad vi ska köpa på Ikea imorn. Jag älskar verkligen att gå runt där. Hur kul som helst. Nåja. Alla har väll hört att snön ska komma i helgen. JAG ÄLSKAR SNÖ!  MEN det är just en sak som är ett ganska stort problem.. Min vinterjacka är inte fixad än. Hoppa den blir klar snart. Nu måste jag springa till tåget och hinna köpa en chailatte, vad ska ni göra för skoj idag då? :)

XOXO/ A


Kommentarer
Postat av: L I S E

svar: finfint :)



kram.

2008-10-29 @ 17:58:52
URL: http://metrobloggen.se/lise
Postat av: pauline

Ja det kommer bli jätteroligt=) då får jag också gå på ikea ;)

Tack snälla!

2008-10-29 @ 21:35:00
URL: http://barap.blogg.se/
Postat av: Sufie

Du är inte den enda som inte håller tiden kan jag säga :)

Ha en toppendag!

/Sufie <3

2008-10-30 @ 14:50:16
URL: http://typsufie.blogg.se/
Postat av: Amanda

Ikea låter kul!^^

2008-10-30 @ 22:26:56
Postat av: Anonym

stress e jobbigt..

2008-11-02 @ 17:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: